Porno Hikayeler

Kız Kankamla Şakalaşırken Olan Oldu

3
Porno hikayeler
Porno hikayeler

Selamlar porno hikayeler sevenler. Ben serkan istanbul avrupa yakasında ikamet ediyorum Çok sevdiğim. Bir kız arkadaşım ile kanka iken birden bire ateşli sikişir halde bulduk birbirimizi olay Şöyle oldu. Bir gün bana piknik yapmak istediğini ve baş başa iki kanka gidelim dedi bende itiraz etmeden olur dedim her ikimizinde seviglisi yoktu ayrılmıştım ben onunda yoktu ama olmaması normal değildi.

Çok güzel seksi bir vücut hattına sahip bir kızdı gayet güzeldi alımlı idi ama kankam olduğu için hiç bakmamıştım o gözle neyse gittik pikniğe rakı alalım dedi uzun sex hikayeleri olur dedim neden olmasın aldık mangalımızı rakımızı şalgam vs derken neyse ben mangalı yaptım hava Çok güzel oda hazırlığını Yaptı.

Kankamla Porno Hikayeler Birdenbire Oldu

Salata vs neyse karı koca gibi iş paylaşımı vs yapıyorduk ama nerden bilebiliriz ki Paylaşım Yapıcaz değil mi: )) ben onu sikicem o bana vercek ben onun ağzına porno hikayeler vericem o ağzına alcak sonra işler şurda değişti alkol aldıktan sonra herşeyin seyri değişiverdi, O Bir tayt giymiş siyah aklım başımdan gitti kafamda iyi olunca muhabbet ederken elim bacağına koydum farkında değildim.

Porno hikayeler

Porno hikayeler

O an farkettim o elime gelen baldırlarını sonra oda elimi tuttu biraz ağladı güldü bi şeyler oldu orada sonrada bana serkan seni istiyorum dedi bende kafan iyi kanka dedim yok ben senin kankan değilim ikimizinde kafası iyi bugun seninle bir şeyler yapalım yarın hatırlamayız bile dedi zaten götü gözüme kestirdim bende senimi kırıcam tamam dedim o zaman hadi kalk bana gidelim ayılmadan dedi ve kalktık evine gittik.

Üstünü Değiştirdikten Sonra İş Başladı

Hemen gitti üstünü değişmeye içimden tayt kalsaydı ya dedim ki gitti geldi ki ne göreyim daha fenasını giymiş siyah bir mini etek siyah çoraplar bi oturdu siyah porno hikayeler jartiyer offf dedim seni ben ne sikicem orda bir güzel seviştik ama ne sevişme yatağını kırdık


Ablam Elletmeyince Zorla Siktim

Previous article

Bakireliğimi 17 Yaşında Komşuma Verdim

Next article

You may also like

3 Comments

  1. 0543 282 86 18 MERHABA BEN IST KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI Bİ OKADAR ZEVKLİ VE GÜZEL Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GUVENILIR DOST SIRDAS ARAYAN SEKSİN TÜM GÜZELİKLERİNİ YASAMAYI İSTEYEN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 18 VE 90 YAS ARASI EVLİ DUL OLGUN TÜRBANLİ ŞİŞMAN BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYN TNSLM SEKS UZMANIZI KORAY NOT 19 CM VE KALIN 0543 282 86 18

  2. MERHABA BEN IST OGUZ SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI Bİ OKADAR ZEVKLİ VE GÜZEL Bİ SEKS YASAMAYI ARZULAYAN GUVENILIR DOST SIRDAS ARAYAN SEKSİN TÜM GÜZELİKLERİNİ YASAMAYI İSTEYEN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 18 VE 90 YAS ARASI EVLİ CİFTLER OLGUN TÜRBANLİ ŞİŞMAN BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYN TELDE SEXS FANTAZİ İSTEYEN BAYANLAR SEKS UZMANIZI OGUZ NOT 19 CM VE KALIN 0543 380 72 92 ÖZEL NOYA ACIKTIR

  3. Mrb ben istanbul anadolu yakasından murat benimle gizlilik icinde reel gorusup kalin damarli 22 cm aletimin tadina bakmak isteyen benim gibi seksi seven doyumsuz bayanlar amını göt deliğini sömürene kadar yalatmak isteyenler GEBZE SANCAKTEPE SULTANBEYLİ KARTAL PENDİK KARTAL UMRANİYE EVLİ DUL BEKAR arayin size yaşayamadiginiz seksi yaşatayim guven konusunda hiç supheniz olmasin herturlu guveni veririm size lutfen eşcinseller ve gaylar uzakdursun yalnizca bayanlar arasin pisman olmazsiniz 05325695766

Leave a reply

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir